Koulutamme sosiaalisen median kanavien peruskäyttöön, maksullisten mainosten suunnitteluun ja toteutukseen, markkinointityökalun käyttöön sekä julkaisujen tulosten analysointiin. Olemme järjestäneet koulutuksia niin yleisesti sosiaalisen median kanavien valinnasta ja some-brändin suunnittelusta kuin syvällisemmin yksittäisestäkin kanavasta. Koulutusta on tarjolla Facebookin, Instagramin, LinkedInin, Twitterin ja WhatsAppin alustoille.
Adoben ohjelmistojen osalta järjestämme kouulutusta InDesign ja Photoshop -ohjelmiin. Koulutuksissa lähdetään perusteista, joten koulutukseen osallistuminen ei edellytä aiempaa osaamista. Koulutusten avulla saat perustaidot ohjelmien käyttöön ja voit suunnitella esitteitä ja julisteita sekä muokata valokuvia tai tehdä graafista suunnittelua. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoisia. Kun kirjoitan tätä tekstiä on 9.12.
Microsoft 365 -ympäristöstä suosittuja koulutuksa ovat olleet muun muassa Excelin ja Outlookin käytön tehostaminen sekä Teamsillä tehon lisääminen tiimityöhön. Koulutuksen avulla pystyt käyttämään työkalujasi tehokkaammin ja siten sujuvoittamaan työprosesseja.
Case Study
Excel Training
Projekti
Excel-koulutus järjestettiin kaksiosaisena, jolloin yrityksen 10 hengen tiimin oli helpommin mahdollista järjestää osittainen päivä vapaaksi yksittäisen kokonaisen työpäivän sijaan. Kumpikin koulutuskerta oli kestoltaan 3h, joka sisälsi sekä opetusta että käytännön harjoituksia.
Taulukon, solujen ja kaavioiden perusmuotoilujen kertaaminen
Solujen tietojen näyttäminen ja piilottaminen työn tarpeen mukaan
Yleisimpien kaavojen kertaaminen ja niiden käsittely työkirjassa
Tietojen etsiminen ja korvaaminen taulukossa
Case Study
Social Media training
Projekti
Koulutus järjestettiin isomman yrityksen markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevälle henkilölle. Koulutus jakautui neljään kertaan, joista jokainen oli kestoltaan 2h. Koulutukset järjestettiin asiakkaan toiveiden mukaan ICT-cityssä
Koulutuksen sisältö
Facebookin, Instagramin, LinkedInin ja Twitterin perusteet yritysviestinnässä ja -markkinoinnissa