Autamme asiakkaita luomaan vuosikellon sosiaalisen median viestintää ja markkinointia varten. Tämä strategia auttaa järjestämään materiaaleja eri kanavia varten ja sisältää teemoja ja aiheita, jotka varmistavat saumattoman viestinnän koko vuoden ajan. Ennalta määritelty tyyli tukee yrityksen viestintää sekä johdonmukaisuutta. Lisäksi vuosikello seuraa julkaisujen tavoittettavuutta ja sitoutumista, tarjoten arvokasta tietoa sisällön räätälöimiseksi yrityksen kohdeyleisölle.
Logosuunnittelu
Suunnittelemme logoja asiakkaidemme tarpeisiin, olipa kyseessä uusi yritys, joka rakentaa brändiään, tai vakiintunut yritys, joka haluaa uudistaa ilmeensä. Vahva logo on brändin kehittämisen kannalta keskeinen ja siksi arvokas investointi. Myös pitkään toimineet yritykset saattavat ajan myötä tarvita logonsa ja brändinsä päivitystä.
Painotuotteet
Suunnittelemme käyntikortteja, esitteitä, mainosjulisteita ja muita markkinointimateriaaleja korkealaatuisina opiskelijatöinä, räätälöityinä kunkin asiakkaan brändiin. Markkinointimateriaaleja suunnitellessamme noudatamme yrityksen olemassa olevia graafisia ohjeita varmistaaksemme yhtenäisen ilmeen ja viestinnän.
Case Study
Empeirike
Projekti
Varsinais-Suomessa toimiva suhteellisen uusi yritys, jolle aloitimme vuosikellon suunnittelun määrittelemällä asiakasryhmät ja valitsemalla sosiaalisen median alustat, joihin kuuluivat Facebook, Instagram, LinkedIn ja yrityksen verkkosivuston blogi. Loimme jokaiselle alustalle oman mallipohjan ja yhdistimme ne yhtenäiseen näkymään, joka tarjoaa kattavan yleiskuvan yrityksen some-viestinnästä. Julkaisuja varten määriteltiin eri kategoriat, jotka aikataulutettiin sopivin välein some-markkinoinnin vuosikelloon. Vuosikellon aktiivinen käyttö tuo viestintään ja markkinointiin rytmiä ja johdonmukaisuutta, mahdollistaen julkaistun sisällön data-analytiikan tehokkaan seurannan.
Tehtävämme projketissa
Määritellä asiakaskoderyhmät
Luoda erillinen mallipohja eri sosiaalisen median alustoille
Vuosikellon suunnittelu
Case Study
Lounasmaraton
Projekti
Lounasmaraton on sovellus, joka auttaa käyttäjiä löytämään uusia ja kiinnostavia lounaspaikkoja yhdessä kollegoiden kanssa edistäen samalla terveellistä elämäntapaa. Suunnittelimme Lounasmaratonin kokonaisilmeen ja logon, joissa otimme huomioon asiakkaan toiveet sekä edellisen logon elementit. Tämä uudistettu ilme tuotiin nopeasti esille uudella verkkosivustolla, jonka myös kehitimme.